Uwagi i skargi
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania przewozów SKM można składać:
Przewoźnik:
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 125/127
02-017 Warszawa
e-mail:
Organizator:
Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa
za pośrednictwem formularza kontaktowego WTP: www.wtp.waw.pl/kontakt/napisz-do-nas/
Po wyczerpaniu drogi reklamacji u przewoźnika / organizatora transportu skargi i wnioski można składać do:
Urzędu Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
oraz pod numerem infolinii:
801 044 080 lub 22 460 40 80
i na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl
Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)
(22) 19 115
Kontakt z tłumaczem migowym online - kliknij aby skorzystać »